Piirin uudet kotisivut nyt käytössä!

6.3.2024

Nämä, piirimme uudet kotisivut ovat nyt käytössä.
Liiton sivujen linkitykset ohjaavat näille sivuille ja kaikki materiaali, joita sivuille tuotetaan, tehdään vain tälle alustalle. (Vanhat sivut ovat toistaiseksi vielä käytössä, aineistoja siirretään tänne, mutta niitä sivuja ei enää päivitetä).
Tutustu näihin sivuihin ja jos tarves, anna vinkkejä toiveistasi mitä sivuille haluaisit.

Vinkkejä:
* Toimintakalenteri-osuus on uudistettu ja on nyt helpompi, sekä täyttää että käyttää.
** Kuvernöörien osuus omista vierailuistaan näkyy omana (punaisena osiona).
** Piirin koulutukset ja tapahtumat näkyvät sinisenä.
** Ennakkoilmoittautumiset löytyy kalenterin alaosasta. Sekin on helpompi, kuin aikaisemmin.
* Sivusto on responsiivinen, ts. sivuja voidaan lukea vaikka kesken kuukausikokousta älypuhelimella tai tabletilla.
Huomioi tällöin sivun oikeaan yläkulmaan esiin tullut "hampurilainen", joka toimii sisällysluettelona. Tämän avulla on aineistoja helppo selata.

* Koulutusosio (Materiaalit klubeille) tulee täydentymään edelleen. Liiton tavoite yhteneviin koulutusaineistoihin tulee vaikuttamaan sisältöön ja aineistojen yhdenmukaisuuteen kaikkien piirien kesken.
* Päämajan resurssikeskus tulee jatkossa antamaan entistä enemmän koulutusaineistoa ja ajantasaista tietoa, joten niiden osuus on aina parhaimmillaan aina päämajan sivuilla, tällöin linkit eivät vanhene. Tutustu jo nyt esillä olevaan "Jäsenten resurssikeskus" osuuteen (linkki: Jäsenten resurssikeskus | Lions Clubs International).

____
6.3. 2024