Otava Happy Jazzissa nautittiin hyvästä musiikista ja leppoisasta piknik-tunnelm

Suomen suurin jazz tapahtuma Otava Happy Jazz keräsi jälleen yli 3 000 kuulijaa nauttimaan hyvästä musiikista ja leppoisasta piknik-tunnelmasta Otavan opiston puistoalueelle. Upea sää suosi jälleen kerran konserttia, kertaakaan tapahtuman lähes 30-vuotisessa historiassa ei ole satanut.

Tapahtuma järjestettiin nyt jo 29. kerran. Tapahtuman järjestelyistä vastaa Lions Club Otava, jolle puistokonsertti on tärkein vuosittainen varainhankinta tapahtuma. Klubi onkin pystynyt lahjoittamaan vuosittain noin 10 000 euroa hyväntekeväisyyteen eri kohteisiin apua tarvitseville.

Tämän vuotista tapahtumaa väritti keskustelu viranomaisten muuttuneesta ohjeistuksesta piknik-konserttien suhteen. Otavassa asia oli hoidettu tältä osin hienosti laajennetuilla anniskelualueilla piknik-tunnelman kärsimättä. Toisaalta konsertti on aina ollut leppoisa koko perheen tapahtuma kuten tänäkin vuonna.

Katso tunnelmia konsertista kuvakoosteesta.