Lions-liiton ja piirin aktiviteetit klubeille kaudella 2014-2015

Suomen Lions-liitolla on useita palvelu- ja varainhankinta-aktiviteetteja, joihin klubien toivotaan osallistuvan. Palveluaktiviteetteina tällä kaudella ovat Kiitos Veteraanit, Turvassa tiellä, Uusi lastensairaala 2017 ja Nenäpäivä-keräys 2014.

Varainhankinta-aktiviteettejä ovat Anna tukesi nuorisolle-arpajaiset ja joulukortit. Punainen Sulka keräystä valmistellaan myös koko ajan ja se toteutetaan kaudella 2016 - 2017.

Unohtaa ei myöskään sovi liiton katastrofirahastoa ja Sri Lankan projekteja.

D-piirin oma palveluaktiviteetti omaishoitajien auttamiseksi jatkuu tälläkin kaudella. Omaishoitajat ja läheiset liiton kanssa on tehty uusi yhteistyösopimus, jonka löydät klikkaamalla tästä linkistä.

Klubien yhteiset aktiviteetit tarjoavat monenlaisia mahdollisuuksia klubeille yhdessä tekemiseen niin omien jäsenten kuin paikkakunnan muiden klubien kanssa. Yhdessä olemme enemmän.

Lisätietoa kauden aktiviteetista löydät klikkaamalla tästä linkistä.

Lisätietoja antaa piirin palvelu- ja varainhankinta vastaava:

Juhani Nyyssönen juhani.nyyssonen@lions.fi puh. 050 550 9946.