Piirille menestystä kansainvälisissä viestinnän kilpailuissa

D-piiri menestyi hienosti kansainvälisen järjestömme viestinnän kilpailuissa. Maailman parhaaksi piirilehdeksi valittiin piirimme Palveleva Leijona ja piirimme verkkosivut saivat kunniamaininnan piirien välisessä verkkosivukilpailussa.

Suomi on Lions-viestinnän kärkimaa. Siitä todistaa se, että Suomeen tuli kansainvälisen Lions-järjestön lehti- ja nettikilpailussa ensimmäinen palkinto molemmissa sarjoissa. Sen lisäksi saimme neljä kunniamainintaa.

Maailman parhaaksi kauden 2014-2015 piirilehdeksi valittiin D-piirin "Palveleva Leijona" päätoimittajanaan Veijo Suhonen. Lehden kokoamisesta ja taitosta vastaa Reijo Saavalainen. Lehti on palkittu jo aiempinakin vuosina.

Kunniamaininnan sai samoin jo aikaisemmissakin kilpailuissa menestynyt L-piirin "Lapin Leijona", jonka toimituksesta ja taitosta vastaa Kari Heikkilä.

Samat piirit menestyivät myös verkkosivukilpailussa. L-piirin nettisivut arvioitiin ensimmäisen palkinnon arvoisiksi ja D-piiri sai sivuistaan kunniamaininnan.

Menestystä täydensi Lions Club Vantaa / Helsingen klubisarjassa saama kunniamaininta sekä Suomen Lions-liiton sivujen kunniamaininta kansallisessa sarjassa.

- Ne ovat tulosta koko lionskentän tekemästä määrätietoisesta työstä, Suomen Lions-liiton kausien 2012-2015 viestintäjohtaja Thorleif Johansson iloitsee.

- Piirit ja klubit ovat panostaneet viestinnän koulutukseen ja sivu-uudistuksiin, ja tällä kertaa palkittiin nyt nämä.

Uutinen on julkaistu ensimmäisenä Lions-liiton verkkosivuilla. Lue koko uutinen tästä.