Haluatko jäseneksi?

Lions-toiminnan ovet ovat avoinna kaikille! Klubin jäseneksi voivat hakea kaikki täysikäiset, niin miehet kuin naiset. Myös 12-35 -vuotiaat voivat hakea nuorisojäseniksi, "Leoiksi".

Toimintamme on mitä loistavin tapa tutustua uusiin ihmisiin ja päästä mukaan niin hyväntekeväisyystoimintaan kuin erilaisten tapahtumien järjestämiseen. Jäsenenä pääset mukaan kattavaan koulutustoimintaamme ja voit halutessasi edetä myös erilaisiin kansallisiin ja kansainvälisiin tehtäviin.

Jäseneksi hakeutuminen on helppoa! Voit ottaa yhteyttä suoraan klubeihin, mikäli tiedät mitä klubeja haluat lähestyä. Löydät listan alueesi klubeista "Klubit" sivulta.

Vaihtoehtoisesti voit ottaa yhteyttä D-piiriin, josta voimme auttaa sinua löytämään sopivan klubin. Vastaamme myös kysymyksiin liittyen jäsenyyttä ja Lions-toimintaa.

Haluan minuun oltavan ensisijaisesti yhteydessä