Anna tukesi nuorisolle-arvat ja joulukortit

Lions-liitto toteuttaa tälläkin kaudella Anna tukesi nuorisolle arpajaiset sekä perinteisen Lions-joulukortti aktiviteetin. Niiden yhteisenä tavoitteena on lasten ja nuorten kasvun ja nuorten kulttuurityön tukeminen sekä lasten ja nuorten syrjäytymisen ennaltaehkäisy. Nettotuotto käytetään kokonaisuudessaan Lions-liiton nuorisotyöhön.

Anna tukesi nuorisolle -raaputusarpoja painetaan 25 000 kpl. Arvan hinta on 10 euroa/kpl. Arvat toimitetaan klubien presidenteille elokussa ja ne ovat klubeissa syyskuun aikana. Myyntiaika on syyskuun alusta tammikuun loppuun saakka. Klubien arpavastaavat järjestävät myynnin klubeissa ja niiden aktiviteeteissa, sekä arpojen ennakko- ja lisätilauksista. Lähetyksen mukana ovat myynti-, lisätilaus-, palautus- ja tilitysohjeet.

Lions-joulukortieissa kuva-aiheita on kuusi ja kaikkia on tilattavissa posti-, taitto- ja yrityskortteina. Kortteihin voi tutustua verkkokaupan etusivulla osoitteessa www.lionsverkkokauppa.fi, uudessa Lions-vuosikirjassa ja elokuun LION-lehdessä. Klubeille on  toimitettu elokuun aikana näytekappaleet uusista joulukorteista, joulukorttiesitteitä, verkkokaupan tilausohjeet ja tilauslomakkeet, jotka on tarkoitettu klubin sisäiseen tilausten organisointiin. Klubien korttivastaavat kokoavat koko klubin tilauksen ja tilaus tehdään verkkokaupassa www.lionsverkkokauppa.fi

Arpajaisissa muhkeat voitot, korttimyynnistä klubeille puolet

Voittoja on yli 500 kpl. Päävoittoina on matkavoittoja Lions-järjestön 98. vuosikokoukseen Honoluluun Havaijille. Muina voittoina on Jopo Elektro -merkkisiä sähköavusteisia polkupyöriä, tablettitietokoneita sekä pellavatekstiilisettejä.

Joulukorttien osalta klubien joulukorttivastaavat keräävät myytyjen korttien maksut ostajilta ja Suomen Lions-liitto laskuttaa klubeilta 50 % niiden ohjehinnasta. Liitolle tuleva osuus ohjataan kokonaisuudessaan nuorisotyöhön ja klubeille jäävän osuuden käytöstä päättää klubi itse.

Lisätietoja antaa piirin palvelu- ja varainhankintavastaava Juhani Nyyssönen juhani.nyyssonen@lions.fi puh. 050 5509 946. Katso myös alla olevat liitetiedostot.